Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Ο Iός του Nαύτη

Ο πατήρ μου ήτο ναυτικός. Όταν αποφάσισε να με εμβαπτύσει και να μου δώκει ένα καλό και χριστιανικό όνομα θέλησε να το πράξει μετά του παραδοσιακού ναυτικού τρόπου. Μου έσπασε το λοιπόν μία μποτίλια σαμπάνιας στο κεφάλι και με ονομάτισε Αβύθιστο. Τότες ήρξατο και το μέγα αλκοολικό μου δράμα.

2 Comments:

Blogger annagiwti said...

γραφεις πολυ ωραια και με ενα ιδιαιτερο χιουμορ.δες αν θες τη σελιδα μου ισως θα μπορουσαμε να συνεργαστουμε-εγω με εικονες εσυ με κειμενο.an σου αρεσουν κανε με link annapaintings.blogspot.com

1:35 π.μ.  
Blogger Δημήτρης Φιλοκώστας said...

Άννα με απατάς με άλλον συγγραφέα; Είχες πει ότι μόνο για μένα θα ζωγράφιζες. Δεν σου ξαναμιλάω. Όσο γι' αυτόν τον Ρίξε-το-πέντε-μάνα-μου μπορεί να γράφει ωραία όμως είναι κακάσχημος. Έλα σ' έμενα πάλι, κι εγώ σε συγχωρώ.

7:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home