Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Ο Iός του Nαύτη

Ο πατήρ μου ήτο ναυτικός. Όταν αποφάσισε να με εμβαπτύσει και να μου δώκει ένα καλό και χριστιανικό όνομα θέλησε να το πράξει μετά του παραδοσιακού ναυτικού τρόπου. Μου έσπασε το λοιπόν μία μποτίλια σαμπάνιας στο κεφάλι και με ονομάτισε Αβύθιστο. Τότες ήρξατο και το μέγα αλκοολικό μου δράμα.